Mε την αγορά της καταψυγμένης Pizza να παρουσιάζει σημαντική άνοδο κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, η Χρυσή Ζύμη προχώρησε άμεσα στη δημιουργία digital καμπάνιας που βασίστηκε και ανέδειξε τις 3 κύριες περιστάσεις κατανάλωσης Pizza στο σπίτι:  Movies-Series, Music & Gaming. Έτσι, δημιούργησε 3 θεματικά Videos με προσωποποιημένο υλικό που επικοινωνήθηκαν και στόχευσαν συγκεκριμένα target groups. Η συγκεκριμένη YouTube καμπάνια πέτυχε ιδιαίτερα υψηλά αποτελέσματα και αναδείχθηκε σε εξαιρετική ευκαιρία αξιοποίησης του συγκεκριμένου μέσου για την παροχή προσωποποιημένου περιεχομένου προς τους χρήστες του καναλιού.

Μία ακόμη επιτυχία της Χρυσής Ζύμης! Δεν έτυχε….πέτυχε!